divendres, 22 d’abril del 2016

Pactica 7

Twitter.

Per accedir a twitter posem twitter a google. Després ens fiquem en registrar si no tenim cuenta açí.




Una vegada dins a twitter,ens trobem a l'apartat d'inici. A la esquerra trobem a gent que ens suggerix twitter, per a poder seguir. Més dalt tenim davall de la nostra imagen el apartat de tweets a on trobem la quantitat de tweets que hem escrit. Aquestas publicacions s'anomen tweets.

En "seguint" trobem a la gent a qui seguix jo. I al costat trobem "seguidors", que són les persones a qui els eixiran els nostres tweets.


 
Per a posar-li foto a la nostra cuenta, trobem un cuadraet amb una camera. Si ens fiquem ens eixirà la opció de ficar una foto que la podrem ficar de les nostres carpetes personals. Tambè podem posar un encabezado, que és el recuadre més gran. Si li donem al recuadre més gran podrem editar tambè el nom de twitter, ellaços que tenim, o qualsevor informació que volem que isca al nostre perfil. Una vegada canviat, li donem a guardar canvis.


Si li donem a qués està pasant? podrem escriure el que volem que es publique a la nostra cuenta con a tweet, és important dir que com a màxim podem escriure 140 lletres. Tambè tenim la opció de pujar video, escosta, un gif o la ubicació d'on estem cuan estem publicant el tweet.
Açí os deixe un tweet publicat a la meua cuenta com exemple:



En cada twwet publicat per altra gent tinc la opció de fer diverses coses. Si le punxe a la fletxa podria respondre al tweet de l'altra persona. A la següent opció (les dos fletxes) si li punxe tendria la opció de que ese twwet eixira en el meu muro com si jo tambè l'haguera publicat. El cor ens donaria la opció de donalr-li me gusta al tweet. I l'ultim icono (punts suspensius) ens donaria la opció de compartir el tweet per missatge directe, es a dir, el podria enviar aquest tweet de manera privada a la persona que jo vulga, Tambè podriem copiar l'enllaç del tweet. Tambè tendriem la opció insertar tweet, podria agafar l'enllaç i posar-lo al nostre blog amb el gadget HTML. El mateix pasaria amb la opció insertar video. Tambè tendriem la opció de bloquear el tweet o reportar-lo.

A la opció de vore perfil que ix dalt a la dreta, que ens ix quan punxem a la nostra imagen, ens permet veure el nostre muro, a on ens surtirien totes les meus tweets. Açí tambè trobem la opció d'editar perfil si li donem a la dreta a on posa editar perfil.


Aquesta opció tambè ens donaria la opció d'anar a configurar la nostra cuenta a través de configuració. Amb aquesta opció podria canviar el nom d'usuari, el correo electronic, la zona horaria, el pais, l'idioma...


A la esquerra d'aquesta opció trobem la opció de seguretat i privacitat. Podem modificar la seguretat del nostre twitter a través d'aquesta opció. A la opció de privacitat tenim la opció de protegir els meus tweets, pots afegir ubicació als meus tweets, pot decidir qui vulga que m'etiquete a les fotografies. Pot decidir com vull que em trobem a twitter, i tambè pot decidir qui vull que em puga enviar missatges directes.

A la opció de contrasenya, em dona la opció de canviar la muea contrasenya quan vulga.

A la opció de tarjetas i envios ens permetria fer compres a través de twitter.

A la opció de historial de  comandes, em surtiria una llista amb tots els productes que haga comprat a twitter.

A la opció de móvil, podria ficar el meu movil personal.

A la opció de notificacion per correu, tendriem la opció de que ens arribara al nostre correu les notifiacions.

A la opció de notificacions web, podria accedir a twitter mitjançant el meu móvil o mitjançant web.

A la opció ccercar amics, podria buscar-los a través hotmail, gmail...

A la opció de cuentas bloqueadas, pot vore a les cuentas que tinc bloqueades.

A la opció de disseny, pot canviar l'entorn de treball del meu twitter.

A la opció de aplicacions, tinc les aplicacions que tenen acció a la meua cuenta de twittter.

A la opció de widgets, tinc la posibilitat de afegir el meu muro de twitter al blog.

Al costat de la nostra imagen trobem una pluma. Amb aquesta opció podria enviar misatges directes, que són misatges privats que envies a la persona que tu vulgues.


Al costat d'inici ens ix, l'apartat de notificacions. A aquest apartat ens eixiria la gente que a rt algú tweet nostre, la gent nova que ens ha seguit, la gent que li ha donat me gusta al meu tweet...

Al costat de notificacions ens ix la partat de misatges, a on trobem tots els missatges que hem enviat i recibit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada